Slutat längta..

Tyvärr längtar jag inte längre efter fredagar, då jag evt att jag ändå ska jobba. Usch det är inte kul. Fredagar som annars alltid varit veckans bästa dag för min del.
Men det är väll klart att man längtar lite, men inte lika mycket då.

Jobba i går gick seegt, men var kul :) Satt och läste och roade mig på egen hand.

I kväll ska jag till KF o jobba.. 16.00 - 00.30.
Och i morogn blir det nöjes 20.00 - 03.30.
Så det är inga direkta helg planer på schemat under helgen.

Längtar inte direkt till nästa helg då jag ska jobba fre,lör,sön o mån.
Inte ens roliga tider, så det kommer bli kämpigt. Nästa helg kommer altså enbart bestå av att sova ungefär.kul. Jaja, men det är då.

Nu ska jag i väg en sväng innan jobbet. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0