Tappat kortet

Slarver som jag egntligen inte är, så har jag gåt och tappat bort mitt kort til jobbet. Så nu kommer jag inte få ut några kläder eller kunna stämpla in eller ut. Bra Johanna!
Måste verkligen hitta det innan Fredag, annars blir det lite kämpigt.

Har verkligen letat igenom hela lägenheten men hittar det inte: Kollade Annickas bil i går men hittade dte inte där heller. Kan ju inte ha tappat det på vägen ut fån jobbet. Åh så jobbigt sånt här.
Hoppas verkligen att det ligger undersätet eller nått sånt i Annickas bil, annars vet ajg inte riktigt vad jag gör!
Känns iofs. lite skumt om det skulle ligga där, är säker på att ajg kollae igenom hela bilen ju.
Aja, hoppas hoppas hoppas, hon skulle kolla i morogn i dagsljuset.
Inte bra av mig det här. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0