Tors,Fre & lör ..

I torsdags följde jag med Annicka o Bittan på stan. Strosa runt lite, sen va vi i Mitt I City o käka.
Åkte hem o kollade på "Hotell Rwanda", för mig att den hette så. Bra film!
Somnade med jäma mellanrum i soffan, var så otroligt trött.
Gick o la mig 23.30 o väckar klockan ringde 01.30 för jag skulle i väg o jobba. Usch, det var inte roligt att gå upp då när jag var som tröttast och hade en liten kissemiss på armen. fy!
Men kom i alla fall efter många om och men i väg till jobbet, som för övrigt verkligen inte var kul den natten! :/



När jag slutade på  Fredag morgon åkte jag till Annicka o lämna bilen o käka frukost. Usch var så arg då så jag höll på att börja gråta. Var inge skoj alls! :(
Somnade sedan i deras soffa 2,5 medans hon var o träna, sjukt behövligt. Skulle tagit en långpromenad men nej då kom regnet och jag fick ingen motivaton längre.
kvällen skulle jag vara hemma o ta det lugnt med Idol o mig själv. Slutade med utgång. Mycket rolig men annorlunda sådan. (Skriver i nästa inlägg!)



Lördag Var jag mamma o mormor runt o kolla på lite julklappar. Shoppade även lite.. ett par city/gubb-shorts o ett par svarta leggins till. :) gör tjusiga byxor!!
Sen var det i väg o jobba 16.30 - 03.00. Det var mycket roligt att jobba i går. Var väldans övertrött + att jag verkligen gillar jobbet på nöjes enormt mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0