Uppdate

Ja, finns inte så mkt att uppdatera med faktids.
Varit hos Annicka sen i sön, varit "själva" tillsammans efterosm både Dreas o Peter är i Norge.
Inte gjort så mycket vettigt, mest slöat.

I går var jag och lunchade med Elin, kika i affärer o så. Blev ett Linne som var gör tjusigt.
Är dock inte säker på om jag ska ha kvar dte ännu eller ej. det spörs ju.
Kul o träffa henne, det är ju inte allt för ofta nu mera :/

Idag har jag varit med mormor på stan en snabbis. Sen åkte vi hem o laga mat o kolla på kort :)
Mysigt. Skratta får man göra då i alla fall.

Nu ska jag kila i väg o möta jonna. Ska till Sara en sväng. Sen ska jag till Annicka igen.
Ikväll äre för övrigt Top Model, och denna veckan ska jag se hela programet, vilket även innebär slutet :P
haha.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0