Fredag den 13:e..

Varför är det just Fredagen den 13:e som ska vara oturs dag?
Varför just en fredag liksom?
Någon som har svaret på min fråga.. i sånna fall får du gärna svara!

Har inte haft nån otur idag, vad jag vet.
Eller jo lite, sara åkte från mig på obestämd tid, INTE kul!
Sen hade jag planerat en riktig myskväll med älsklingen eftersom han kommer hem över helgen.
Men nej då, han kommer inte hem förrens sent. Typiskt! :/

Så nu får jag göra i ordning o ha mys med mig själv framför idol o Freaky Friday.
Vem vet, sånn Di Leva "ogillare" som jag är, så kankse jag tar mig en sväng till jobbet senare o kikar.
Usch, snacka om i brist på annat!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0