Helgen som gått ..

Helgen som gått har som sagt bestått mesta dels av jobb..
Fredagen var det ju Lisa Miskovsky.. ruskigt bra konsert hon gjorde! Verkligen kul.

I går var det lördag och hockey på teve, tråkig match!
Sen blev det jobb.. helt lugn och skön kväll.. härligt för att vara lördag.

I dag är det söndag, varit hos mina kusiner och firat en av dem..
Min morbror skulle även fixa min bil men då öste regnet ner, så vi orka inte, och kan bara säga TUR var väll det... jag och mamma fick hos ett riktigt skratt anfall på vägen hem.. bra bil! :P haha

Annars har jag och älsklingen nyss myst med tacos, nu ska vi se 100 höjdare. Inte gjort det ännu.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0