I brist på annat ..

Det här med och försöka sova är lika bra att lägga ned, inget tålamod för det just nu. Får väll vara vaken så ajg är så där härligt trött på jobbet!

Men i alla fall så i brist på annat tänkte jag roa mig med att fylla i en lista jag hittade :)


Är du kär? Ja, och blir mer o mer för varje dag ..
Är du en sportfåne? Nej, hatar sport!
Är du röksugen? Nej.
Är du rik? Nej, inte just nu.
Är du fattig? Nej.
Är du trött? som sagt, tyvärr nej.
Är du shoppingsugen? Faktids inte, eller jo på saker till hemmet.
Är du töntig? Absolut, vem är det inte?
Är du ressugen? Japp, vill ha mars coh Gran Canaria nu.
Är du skolsugen? Inte en chans!
Är du irriterad? ja, för att ajg inte kan sova!
Är du festivalsugen? Nej, inte min grej.
Är du alkholsugen? Inte just nu.
Är du saknad av nån? Älsklingen förhoppningsvis ;)
Smeknamn? Johänni, Dali
Bästa åldern? Inte nådd ännu..
Bästa tidningen? NWT, så klart
Höstens accessoar? Allt som är rött :)
Hur många timmar sov du inatt? otroligt nog 8,5h.
Vilken film såg du senast? Ondskan
Vilken internetsida besökte du senast? lyxoutlet.se
Vad sa du senast till vem? Natti till älsklingen
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Älsklingen, Ring mig nu, ska sova snart.. ungefär.
Vad gjorde du i förrgår? Lekte med sara, och jobbade.
Vad har du gjort idag? Varit hos svärmor + fixat mammas däck.
Vad ska du göra idag? Jobba (fast nu är det natt)
Hur många msn-kontaktetr har du? För många
Vilket land besökte du senast?Grekland
Vad såg du senast på tv? Prisonbreak
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Panasonic
Senaste köp? Mjölk o bröd
Vad har du för skor? Vit/gröna puma
Vad har du på dig nu? Mjukiskläder
Vilken musik har du lyssnat på idag? Radion
Är du vegetarian? Nej, men äter bara vitt kött
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja
Vad heter dina kusiner? Ingela, Ida, Louise, Linda, Alex o Bea.
Är du feminist? Lite grann kanske.
Vad drack du senast? Vatten
Gillar du att laga mat? Nej, verkligen inte!
Håller du det städat? Mesta dels, ja.
Vad gör dig lycklig? Massa olika saker, pussar och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0