Lördag, Söndag och Måndag

Tvi, där fick jag för att jag inte alls var på jobb humör i lördags.
Det var 3300 personer inne + att vi var en man kort. Usch vilken hemsk kväll det var. Inte en enda lugn stund från 21.30 - 03.30. Aldrig mer en sån kväll tack!

Somnade dock fruktansvärt gott när jag väl kom hem 04.00 :)
Men ingen sovmorgon på floxgatan inte, rocco skulle upp 9.00 och jag fick inte sova vidare jag heller.

Så söndagen tillbringade jag mest i soffan med rocco på magen, och sov. Det var inte helt fel.
Var till mormor med mamma o fick lite mat också :)
Sen blev det tillbaka till annicka o peter för att lämna bilen,och blev kvar där tills idag.

Så idag har jag varit riktigt duktig. Vi var ut och gick en lång promenad på dagen, kallt men skönt.
Sen åkte jag i väg o hämta däck till en av mammas bilar med moster.
Efter det var det dags för mat annicka gjorde i ordning, gott.

Så nu har jag precis kommit hem, ska lägga mgi i soffan o försöka sova.. börjar ju jobba 02.30!
Usch, är verkligen inte på humör för att jobba sånna tider denna veckan, ärligt talat inte på humör för att jobba alls!
Men är ju helt ledig till helgen, första helgen sen i sommras, ska bli otroligt skönt.
Nu hoppas jag bara på att älsklingen också är det så att han kan komma hem till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0