Norge

Fick ju i torsdags veta att jag kunde få komma på intevju för jobb i Norge, Gardermoen. Dock tackade ju både jag och jonna nej, vilket känns för min del helt ok. Dock nu fick älsklingen reda på att han ska åka till norge och jobba på IKEA i 6 veckor. Usch vad jobbigt.. det är lååång tid.
Känns som att jag på sätt och vis vill till norge, men ändå inte.
Vad ska jag tex göra till sommaren.. då står jag utan jobb igen. Känns dumt nu när jag fått jobb på KF som antagligen kommer bli en hel del.
Jaja, jag får väll nöja mig med att se älsklingen på helgerna + att ajg får åka dit och hälsa på .. han jobbar ju väldigt bra tider.. sen bor de ju på hotell också så :)
Dock känns det jobbigt att han ska åka igen, men börjar väll vänja mig mer och mer nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0