Torsdag och Fredag

I går var det torsdag och ingentign som jag hade planerat blev av.
Varken träffa lovisa, slöa i soffan eller dejten med Sandra. :/

I stället blev det shopping med mamma o mormor :) inte illa iofs.!
Blev nån tröja, boleros, en röd scarf, diadem o massvis med underkläder.. igen :P
Även ett par varmare leggins, svarta så klart och lite annat.

Kvällen var jag hos svärmor igen. Var och handlade o kolla på teve o slöa som vanligt!
Sovit extrem gott i natt! Inte så konstigt när deras katt legat på min arm.
Blev riktigt varmt o skönt. Han är så go Rocco! :)
Har nyss skjutsat Annicka till hennes jobb, så nu är jag hemma igen.. hinner dock inte göra så mkt nu, ska strax ned till stan o hämta äslklingen :D äntligen!!

Tråkigt nog börjar jag jobba 16.00 så hinner inte ses så där jättelänge, men lite är bättre än inget :D
så fredagen består enbart av jobb ungefär..
nej får kila nu, hej svejs!


 Tjockis Rocco :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0