Älskade sol

När älsklingen kom o hämta mig o Carro i morse var jag fast besluten att jag skulle hem o kolla på film o sova ruset av mig lite till, trots att solen sken som bara den. Det varade dock inte länge. Direkt jag kommit innan för dörren och precis skulle krypa ned i sängen ringer Annicka o det var dags för en promenad enligt henne. Självklart fick jag världs ångest över tat vara inne o ödsla bort en härlig vår dag i ett mörkt sovrum, så det vara bara till o slänga sig in i duschen o sen i väg bort till henne.

Blev en riktigt lång o skön promenad. Solen vek inte en sekund och det gillade vi skarpt. Undrar vad många gånger vi sa: "Men fattar du vilket väder?!" Åh, jag älskar sooooolen, då blir jag pigg o glad.
Sen blev det faktids en välförtjänad stund i deras soffa o en bit mat på de. Inte alls dumt faktids.

Vad har jag gjort annars? Var till mormor o planerade påsken m släkten lite. Sen tvingade jag med älsklingen ut på en kortis promenad igen, slutade dock m att vi spelade fotboll. Även där brilljerade jag.. enligt mig iallafall.

Det var måndagen och vekans första dag det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0