Fredags kvällen med Grey's..

Ja, fredags kvällen blev inte alls som jag tänkt mig. Tänkte ju ha det mysigt med älsklingen eftersom han kom hem, men icke. Trött som han alltid är efter projekten så somnade han när jag kom hem från promenaden och sover ännu. Rtiktigt rolig är han då :P

Så jag har vackert fått spendera fredagen för mig själv i soffan, vilket varit mycket gött :) Sett Talang 2007, vilket jag i kväll inte tyckte var ett dugg att ha, spec. inte om man jämför med förra fredagen. Sen har jag streck sett en massa avsnitt av Grey's Anatomy. Tänkte jag skulle komma i kapp avsnitten som går på tv, så jag akn börja följa det :)

nu ska jag i alla fall krypa ned hos älsklingen.. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0