Gårdagens kompetensutveckling..

Den där sista delen av kompetensutvecklingen var riktigt rolig. Fast började dock inge bra, jag försov mig och när jag väl kom dit kom jag inte in för dörren va låst. Bra! :P Men det löste sig till slut i alla fall..
Vi varvade info med olika uppgifter. Herregud vilket otålamod vissa har, det var kul att se.

Ena uppgiften skulle vi testa olika kommunikations typer, då kommunikation var det hela dagen gick ut på. Testa envägskom. tvåvägs, och flervägs. Det var riktigt kul, men det blev otroligt mer annorlunda än tänkt.

Sen skulle vi leka företag, och man skulle prova på sånt man inte gjort förrut. Vem får inte turen att bli chef? joho, självklart jag, haha. Men efter 10 min fick jag sparken av mina kamrater. Vilket tydde på att jag inte var någon bra chef. Haha! Men upgisten va rätt svår, vi fick inte parat med varann utan skulle enbart skriva lappar, o sitta m ryggen mot o hej o hå. Men min chef tyckte det va kul ialla fall, han skratta sig igenom hela uppgiften, och han slutade med att säga att han tror att jag kommer bli chef på riktigt en vacker dag. Det tror dock inte jag.. men tack för det!

Men dagen var mycket lärorik och intressant i alla fall.. synd att vi är klara med detta nu. Varit riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0