Glass i stora lass & Shopping

Fick ett ûber sug av glass i går när jag satt o kolla på tv. Gick vackert den lilla biten ned till handlaren och köpte mig min favvo glass, sandwich. Finns ingen godare glass.
Har även ätit en lika mumsig idag, då mormor fick ett sug efter glass, och självklart sympati åt jag mer än gärna. Nu är jag hemma en snab sväng, väntar på att mamma ska ringa så vi kan åka till mormor o käka pizza, ska inte bli helt fel. Min mage sriiiiker efter mat just nu!

I morse var det promenad som vanligt med Annicka. Slen värmde så gött så gött. Tur nog att vi gick när vi gick, för när vi kom in kom regnet för 5 min. Sen blev det sol igen. Oja, me like när vädret aldrig akn bestämma sig.
Fick veta i går att det kommer snö til helgen, men det vägrar jag tro på, visst att det ska bli kallare men ikke snö.

Åkte ut till bergvik o tog en fika m mamma o mormor. Johanna som absolut inget sulle ha kom därifrån med en riktig söt och somrig väska. vit/marinblå randig, gör tjusig. Nu vill jag ha tillbaka den riktiga värmen och våren så jag kan matcha den till mina ballerina skor :D
Blev även ett guldsärp, ett second fynd för 15:- Kunde inte blivit bättre då det redan är inslitet också så som ajg vil ha.

image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0