Hår färgning & Vår i lufta

Åkte i väg o hämtade jonna o Sara förrut. Hem till sara öfr att färga håre på henne, blev riktigt bra. Men vad ska man annars tro när det är jag som gjort det ? ;) haha. Nej men trodde det skulle bli gör dåligt, men sara lite på mig o ajg va rätt mycket bättre än jag trodde ;P Kul att leka av sig med dem, inte allt för ofta man har tid att ses längre.. tyvärr!

Nu har vi nyss käkat godig mat jag o älsklingen. Ska släpa med han ut på en lång promenad nu. Vad ska man annars göra när klockan är snart 18.00 och det är 22,5 grader ute?! Nu är det verkligen vårigt ute. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Maria

Såååå härligt väder (: Mysigt med promenad!

2007-04-26 @ 17:59:14
URL: http://mariafristedt.blogg.se
Postat av: Johanna

Maria: Ja det är inte helt fel med peomenader :D och vädret klagar man inte på heller nej!

2007-04-27 @ 09:26:28
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0