Härlig start

Gick upp vid 08.30 för att möta sara vid 9 tiden o ta en härlig morgon promenad. Solen skiner som bara den ute, dock är det lite små kyligt. Men det var hur gött som helst i alla fall.

Min ena chef ringde förrut o sa att det är utbildning till veckan för nya systemet. Som tur var fick jag välja vilken av dagarna jag ville gå. Kan ju bara på månadg eftersom älsklingen kommer hem sen :D
Tur att hon ringde då det är i natt jag ska jobba 02.30 - 11.15. Jag var nästan säker på att det var på fredag. Tur, tur.

Nu ska jag kila iväg till mormor en sväng o sen ned till stan o möta Ida förhoppningsvis. Knappt setts sen studenten. Usch vad tråkigt det är när det blir så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0