Helg uppdatering..

Inte hunnit blogga nått i helgen eftersom jag har umgåts med pappa hela helgen :D

Fredag:  Tog m älsklingen ut i solen o en lång promenad. Mysigt som bara den. Sen myste vi bara o hade det gott ända tills han åkte. Usch jag ville inte! Men det fick gå. Åkte ut till pappa o fick mig massa gott grillat.  Sen var det var ju jobb i allafall. Gick helt okej, mycket folk o bandet var bra. Jag fick beröm av min chef att jag var en jätte duktigt och bra Garderobiär, och att jag alltid är så glad och possitiv :D Tack tack !

Lördag: Var bort till Annicka o skulle byta bil, men så blev det icke utan blev frukost i stället. Sen åkte jag bort o kolla på när pappa o de tävlade m Caramban. Har sett det förrut, men kul o se hur fort det går för dem :) Han var så duktigt min Pappi. Satt där i solen m resten o hade det gott halva dagen. Efter det blev det en prom m Annicka, för ett nytt försök att byta tillbaka bil, men nej :P
På kvällen var jag m pappa o hela gänget o grilla. Pristdelning osv. Sen var det dags för mig att åka till jobbet.

Söndag: Åkte o hämta mormor o sen Pappa. Iväg till "stugan". Där var dte lite små kyligt, men annars var det precis som det såg ut när jag var där för 5 år sedan. Haha
P-fest på kvällen, mycket trevligt :) De hade abonnerat Ankan anbart för oss. Där det böjds på Dryck o Buffé. Satt där i massa timmar o disskutera ungefär allt som brukar komma på på p-fester, tillslut vi beslöt oss för att gå vidare till Arena Bar och krogsöndagen. Det var en lyckad kväll, även om den blev tidig då jag kände mig alldeles för trött för att va kvar o härja.Tack till både Willy o Peter, även till alla goa arbetskamrater som förgyllde/er kvällen o dagarna på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0