ingen rubrik

Nej idag känner jag inte för nån rubrik!

Gårdags kvällen var trevlig, mycket gott med taccos självklart. Såg hundtricket och halva En geishas memoarer, såg resterande i morse. Tyckte dock ej att den var speciellt bra, men det hade jag ju iofs. inte förväntat mig heller.

Tog även idag en lång promenad, dock "baklänges". Vi insåg att det lutar mer uppåt om man går åt det hållet, vilket i sin tur innebär att det blir jobbigare.

Annars har det inte hänt mkt mer, skjutsade Annicka o Peter till henns bror på 50-års kalajs. Och nu när jag kom hem tog jag vackert tag i att städa här hemma. Inte kul alls, men ett ont måste och jag vill ju aldrig göra det när det är fint väder :P
Har fixat o dolat m alla skor så det mesta ligger i skokartonger, äntligen. Ser mycket bättre ut nu än innan. Städat hela badrummet o tänkte ta mig igenom sovrummet innan jag börjar jobba också. Skönt att börja sent för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0