Nån slags verklighet..

Den låten är bra, så nu vet ni det!

Jobbet i lördagd gick segt. Inte alls mkt folk. Men det var skönt när uthänget kom i alla fall fr det gick fort. Fick lite olika anledningar att vara irriterad också. Trr nog inte folk tyckte värst mkt om mig i lördags, men det skiter jag i, jag gjorde bara mitt jobb o lite till :P

I går var jag m mamma hos moster m familj o grilla. Mumsigt som bara den. Var ju mitt premiär grillande för i år så. Satt i solen hos dem hela dagen, inte helt fel.

Gick upp till Annicka o peter o drog m annicka på en kort prom sen, vilket resulterade i ett vackert skavsår. Elaka strumpisar. Kolla på Parlamentet, Robert Gustavsson är så härlig. Sen blev det Wallander - Innan Frosten, dock inte så bra som de flesta Wallander filmerna är.

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0