Nya shoes

Var ju till Bergvik i går o kolla på skor. Dock fanns inte de jag ville ha i min strl där, frågade om de fanns i stan. Självklart säger hon som jobba där att de var slut även i stan. Jaha tänkte jag uppgivet och brydde mig inte mer i det. Har ju ändå mina gamla, som dock är trasiga men älskvärda ändå.

Dock åkte jag in till stan en snabbis idag för tat sätta in pengar, och springer då snabbt upp på Scorett. Vilka skor står då inte där? jo, självklart de skorna jag ville ha. Snacka om trevlig hjälp man får när det ändå är samma kedja. Förra året ringde de runt hela stockholm åt mig för att få tag i just de skorna jag ville ha, och nu kan de inte ens kolla i samma stad. Det är vad jag kallar service.

Men jag är i alla fall glad nu. Så länge som jag letat efter just sånna här, eller liknande i alla fall. Helst skulle jag vilja ha precis sånna ajg redan har. Mina svarta är ju som sagt inte så hela, men mina neon gröna (som är gör moderna i år :P) är som helt nya, ändå är det 2 år sedan jag införskaffade dem.

Haha, älsklingen kommer bli galen på mig när han får veta att jag köpt ytterligare 2 par skor. Men jag har ju faktids vart duktig och ränsat ur en del andra som jag aldrig mer kommer använda ;)

Här är i alla fall mina nya älsklingar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0