Nyttigheter följt av onyttigheter

I morse vaknade jag tidigt eftersom jag inte sov hemma, vilket är typsikt mig. Var dock så trött så jag orkade mig inte upp ur sängen förens 45 min senare. Hade ju en gose kisse på armen som inte villa flytta sig ;) Därefter har jag faktids gjort lite nytta o nöje idag, jag o Annicka åkte i väg o sola. Hur gött som helst, var längesen också. Sen tog vi lång promenaden i strålande sol och värme!

Nu ska jag snart ringa Manpower norge o kolla när jag kan komma på ny intervju. Får se om det blir på mån eller ej. Vore ganska bra med tanke på allt.

Onyttigheterna kommer i kväll. Ska hem till Annicka o Peter igen o käka Tacos. Mumsigt. Det var riktigt längesen jag åt det. Ska inte bli fel alls. Sen självklart en fredags godis påse.
Börjar nått nytt Talang 2007 på tv i kväll också. + Att det är Hundtricket, as längesen jag såg den. Måste spela in.

Nu ska jag kila.. ha en trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0