Sjuklingar

Dagen började med att jag vaknar av att ajg hostar otroligt mkt. Fick dra mig ur sängen vid 08.00 för at ringa Manpower i norge o säga att jag inte kunde komma på intervjun idag. Det var inga problem, hon var så trevlig tanten som jag skulle träffat så. Skulle höra av mig när jag blir frisk igen.

Annars har jag och min minsta kusin varit hos mormor o lekt sjuklingar båda två idag. Bea den stackaren har åkt på vattenkoppor och jag är genom förkyld. Dock lättad över att hostan släppt någorlunda nu.
Men mormor tog hand om oss små sjuklingar så gott så.

Sen fick jag vackert pallra mgi i väg o handla. Kylskåpet mer eller mindre skrek efter mat. Bara köpt en massa vitamin berikad mat så jag blir frisk fort!

Sen åkte jag med mormor o moster på auktion. Herregud vilken skit en del köper, helt otroligt. Men det var trevligt i alla fall, dock lite små kyligt vilket inte var så bra för mig kanske. Annicka o sivan var också där :)

Nu ska jag strax kurera mig i sängen, så jag kanske är lite bättre i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0