Sköna onsdag

Ja, inte för att jag vet vad som varit så jäkla gött med just denna onsdagen. Har mest varit en jäkla farande fram o tillbaka. Var till Annicka o morse o fick frulle ;) Sen blev det en lång promenad. Hem o dusch. Tillbaka igen o ut till bergvik.

Blev mormor o en liten mat bit efter det. Lax satt fint, och mitt grönsaks begär som bara kom så där. Mormor trodde jag var galen :P

Sen blev det lite kvaliditetstid med Malin o Lovisa. Myspys i mssor som vanligt. Blev riktigt besviken när vi skulle se Töp Mödel o det var sammandrag. Åh det är det tråkigaste jag vet!! Men det gick det med.

Stackars älsklingen ringde jag o väckte förrut också, helt onödigt. Men sånt får han tåla ;) För jag vill faktids att han ska komma hem till mig nu. Knappt 1 vecka kvar bara. Haha, ska väll egentligen inte gnälla för han har bara varit borta sen i måndags, men det är länge nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0