sooool

Idag när ja vaknade sken solen, o då var inte klockan mer än 09.00. Överlycklig går jag upp o ser oturligt nog att det inte är nån sol på Annicka o Peter baksida, vilket jag iofs. visste :P. Otur för mig där. Men det dröjde inte allt för länge innan solen visade sig och shortsen, boken o en solstol åkte fram. Åh vad gött det var att bara ligga där o ha det gött, även om det blåste lite små kallt idag. Jag vill också ha egen gräsmatta ju!! :/

Blev i alla fall en riktigt lång och varm promenad också. Duschen blev min bästa vän när vi kom hem. Sen fick det bli Annicka för en stund då hon gjorde Spagetti o qournfärs åt mig ;)

Nu skiner solen fortfarande o lär göra det någon timme till. Jag är i valet o kvalet om jag ska tillbrnga mer tid ute idag eller om jag ska vara inne. Svårt val? :P

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0