Vuxen dag

Idag har varit en sån där typsik "vuxen dag" om man kan kalla det så. Jag och äslklingen gick upp tidigt i morse för att tvätta i tvättstugan. Kändes gött o få bort alla handukar o sängkläder o allt på en gång, o slippa ha en massa sånt överallt här hemma. + att vi tydligen fått nya maskiner där som självklart var tvungna att testas!
Men nu dröjer det länge innan jag offrar mig att gå dit när vi ändå har en egen.

Städa här hemma har vi gjort en del också, dock hann vi inte så värst mycket då jag fick slänga mig i väg o jobba. Så i morogn blir ytterligare en sån här tråkigt "vuxen dag". Vilket innebär att det måste bli färdig städat här hemma nu innan påsk, byta däck på min bil, fixa älsklingens, städa och tvätta dem osv. Usch det låter verkligen super kul. Sen är det jobb på det i morogn kväll också, kul!

Att man inte alltid kan vara 5 år och utan besvär o bekymmer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0