W.A.S.P

I kväll är det jobb som gäller. Då kommer bandet W.A.S.P till oss o spelar. Lär nog bli en hel del folk, för vad jag har hört ska de vara väldigt kända :P Själv har jag som vanligt ingen aning om vilka de är. Eller tror jag hört en låt, men är inte säker. Det blir nog trevligt i alla fall :)

Nu blir det frukost o sne en lång promenad, får dra med älsklingen ut idag igen. Solen strålar ju och det är redan 18 grader ute i solen, det gillas! I eftermiddag ska ajg åka ut till pappa en sväng o säga hej till hans vänner innan jag ska i väg o jobba..

Älsklingen åker nedåt mot Milano i eftermiddag. Usch det känns inte bra alls, men tiden går väll förhoppningsvis fort :) Så länge han är nöjd så.

Nej frukost nu.. hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0