Avklarat

Intervjun är avklarad. Var ju där kl 11 i morse. Känns bra o hoppas på det bästa. Blir dock ej besviken om det ej skulle bli så att jag inte får jobbet, men skulle ändå vara kul.

Inte sökt det andra jobbet ännu, dumt av mig, men i morgon måste jag skicka in ansökan. Min chef måste undra varför dte inte kommer nån :P

Annars idag jobbat 3,5h. Rätt slött o segt, hoppas det blir lite mer fart i morgon. Jobbar heeela dagen, men sne är jag ledig på onsdag. Skönt eftersom jag jobbar väldigt mycket sen resterande veckan. Fick förövrigt ett erbjudande till idag, av min chef på cafét. Han undra om jag ville börja lite smått ute på deras krog o lära upp mig där så jag kan vara lite där också. Dock vet jag ej om kroglivet är nått jag direkt vill jobba med, räcker nästan med varje lördag i Garderoben faktids. Men dem som lever får se..

Var till mormor en sväng förrut o fika. Töla igenom alla jobben, för o nackdelar med allt o alla. Finns massvis som inte jag tänkt på!

Nyss varit ute o åkt inlines typ, riktigt gött. Nu blir det en dusch o sen sängen som jag längtat efter hela dagen typ.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0