Födelsedags firande med brudarna..

I fredags morse var vi in med rocco till djursjukhuset igen, var hjärtskärande att lämna honom då man hörde hur han jamade. Okej inget allvarligt denna gången heller, men tycker verkligen inte sånt är kul! :/ Tycker väll ingen! Men ett måste för hans skull.. 

Sen fick jag fin besök i form av Emma Andersson. Det är snart en månad sne hon kom hem från England o först nu har vi haft tid att setts. Skönt att bara sitta o töla en massa om allt som hänt senaste tiden. Fick födelsedagspresent av henne, ett par gör tjusiga silver örhängen. Tack så mkt vännen :D

Städade lite inför kvällen o plocka iordning innan jag la mig i soffan för att se på film. Norbit med Eddie Murphy fick det bli. Ganska rolig film, och verkligen en typiskt han film anser jag :P

Åkte iväg o hämtade rocco igen. Kändes riktigt skönt att slippa ha han där. Han var lite pömsig eftersom han varit sövd, men det gick över rätt fort o han blev som vanligt :)

Sen vid 18 tiden var det dags för mina brudar att anlända. Födelsedags firande i efterskott var det som stod på schemat. En riktig trevlig kväll med tacos, alkohol, massa tjatter, karaoke, o presenter :D Fick massvis med grejer så som, Lotter, presentkort, En rosa keps ;) Likör 43, en klocka, en egen mugg med ett sött sugrör, blommor, choklad osv. Sen hade sarisen gjort en as gullig bok med bilder i som hon hade kommenterat. Så himlans sött :) Så nu ska jag verkligen fortsätta att sätta in fler kort o skriva kommentarer :) Tack så hemskt mkt allihop!!!
Kvällen avslutades med att jag o emma åkte in till stan, blev arena i brist på annat en fredag med det dög det också, Möe dans o trevligt folk, mer behövs ej!

Tack brudar för en toppen kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0