Härlig dag

Solen har lyst, det har varit varmt o gött ute. Fullt ös på jobbet nästan hela dagen. Det har rullar på rätt bra med folk iallafall. Skönt för då rullar även tiden iväg rätt fort. Fcik vara med o lära mig lite mer på lunchen idag, göra sallader osv. Kul att få lära sig lite mer.
Annars har jag o rebecka mest haft kul åt precis allting idag. Det har hänt en jäklans massa konstiga saker som inte går att göra annat än att skratta åt.

Emma kom förbi en sväng. Fått veta att hon fått jobbet hon sökt. Grattis Grattis kompiiis :D Så får jag jobbet jag var på intervju för i måndags blir vi arbetskollegor, fast bara ibland, om man nu kan säga så :)

Varit ute o gått med Annicka, det var riktigt gött. Knappt rört mgi känns det som sen i fredags, vilket inte stämmer. Men promenader är så jäklans gööööttigt!

Nej nu ska jag sätta mig o pluttra ihop en ansökan till andra jobbet, känns lite små larvigt eftersom de redan vet vem ajg är o allt sånt, men man måste jue :P

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0