Härlig utekväll med tjejerna

Igår kväll åkte jag ned till stan o mötte upp tjejerna från gamsla klassen. Satte oss på uterservering o drack massa cider o töla. Riktigt mysigt. Var ju så jäkla gött ute igår kväll så det var en perfekt kväll, massa folk ute också, det är ju alltid kul. Fick födelsedagspresent av Malin o Terran - Stratos o Fyrklöver - Norsk choklad som de vet att jag älskar! Sen ett jättefint pilgrims halsband som riktigt var jag. Guldigt o enkelt som jag gillar. Fick även ett pussel med Fred Flinta och 3D glasögon till :P Tack så jättemycket  brudar!

Fick äntligen träffa mamma också :D Hon kom ned till stan precis när jag skulle följa Terran till bussen för att sedan cykla hem, så satte mig hos dem en stund. Åh vad skönt det var att få krama henne o se henne igen!!

Gick bort till Annicka o co sen, för att ha nån att cykla med hem. Fick på köpet med mig halva Harrys underlag hem.. vilket bestod av sand. Himlans idiotiskt anser jag, jag vill gärna inte ha fulla skorna i sand när man är ute. Men är det Karibien tema så är det :P

Men mer sånna kvällar tack, skulle egentligen varit ut idag med, men orken har inte infunnit sig ännu, så det känns rätt skönt att slänga sig i soffan nu i stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0