Hoppas inte lika mycket

Jo självklart hoppas jag lika mycket om inter mer än innan intervjun. Men det känns sådär. Intevrjun gick bra, var avslappnat o kul med claes. Fick dokc inte veta nått idag, drygt nog. Jag behöver verkligen tala om på mitt andra jobb om det nu skulle bli så. Jag kan bara fortsätta hålla tummarna o hoppas. Vill verkligen ha den där tjänsten, trivs ju så jäklans braaaa! Men det spörs när det behagar chefen att höra av sig, hoppas i morgon :P

Fick ett annat erbjudande idag iallafall som jag får oavsett om ajg får jobbet i Repan eller ej. Ska bli kul, dock inge direkt "jobb" men ändå så :) Dock inte helt klart ännu, men förmodligen nångång nu i höst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0