IKEA i Karlstad

Ja i går öppnade ju IKEA i Karlstad äntligen. Inte en dag förtidigt. Även om det nu på sätt o vis inte känns nått speciellt med IKEA längre. Förrut tog man sig ju en hel dag till Örebro för att strosa runt på IKEA där o shoppa o ha det gött. Men nu kan man ju åka dit snabbt bara för att köpa typ 1 lamps. Aja, man vänjer sig nog vid det också kan jag tänka mig..

Jag skulle inte dit första månaden hade jag lovat mig själv. Men nej vem var där ute förrut o gick igenom hela varuhuset då om inte Johanna? Mycket riktigt. Var kul att se hur mysigt o stort det var + alla grejer jag ska tvinga med älsklingen o köpa nu. Hittat massvis så nu ska vardasrummet göras om, sen börjar mitt projekt med alla garderober. Stackars honing, han blir trött på mig av bara pratet.. men jag vill så gärna få i ordning här hemma nångång!
image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0