Lite sol, Lite regn o Lite shopping

Det är vad dagen innehållit idag. Solade de 2h solen visade sig idag på förmiddagen typ. Sen kom det ett himlans regnväder som höll sig i en liten stund. Trååkigt tänkte jag o sommaren var över. Men ack så fel jag tog. Var ute o gick direkt efter regnet, aldrig varit så jobbigt. Ingen syre alls i luften kändes det som, mest klibbigt o äckligt.

Åkte ned till stan med mamma en sväng. Varmt som satan. Skulle bara kolla på fotlänk o armband, vilket vi aldrig gjorde. Gick o shoppa lite i stället. Köpte mig ett sött as skönt linne på Gina, o en T-shirt från monki. Slank in på hemköp o köpte med lite mat hem, passa på när mamma var med ;)

Hunnit med en snabb sväng till mormor också, alltid lika mysigt o kul att gå dit! :) Disskuterar ju allt o inget flera gånger om. Nånting vi alltid gjort o gillar, munhuggs lite också.. eftersom hon tycker det är så kul med mig :P

Nyss kollat på What about Brian, blir snart läggdags. Älsklingen börjar jobba på "nya" jobbet i morogn. Skönt för hans del, tråkigt för mig. Själv ska jag lata mig att tag till, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0