Lördag - slappis dag..

Blev inte många knop i går. Tänkte åka till mormor o umgås med henne o mamma, men mamma skulle sova eftersom hon också skulle jobba så då orka jag ej. Städade lite is tället efter fredagen och la mig sne i soffan o kolla på först Flashdance & sen Stain Alive, eller var den nu heter. Båda riktigt bra. Jag älskar ju 80-tals dans filmer! Fick mig även ett skrovmål med tacos igen, mm, kan man aldrig äta för mkt av, dock för ofta :P

Packa ihop våra tillbehörigheter o begav oss hem. "Flyttade" hem i går igen, eftersom vi inte längre behöver vara katt- och husvakt då de återkommit hem. Synd för jag vill bo med kissen, även i huset :P

Sen blev det jobbet, segt men skönt. Lite folk, vilket gjorde att tiden gick sakta. Skönt som bara den att komma hem i natt i allafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0