Lördagen

Var på dopet, så söta bebisar. Var en liten kille med som skulle döpas samtidigt, vilken kaluffs han hade, rå söt. Mina var ju självklart också gööör söt. I Kyrkan gick det rätt fort faktids, tog nog inte mer än 20 min. Sen åkte vi bort till lokalen här precis bredvid oss typ. Fick massa god mat, tårta osv. Mina fick alla sina dop presenter så det räckte och blev över. Inte en enda likadan sak fick hon, tur det :) Annars brukar det ju bli nånting lika i presentväg på dop. Aja, det var mysigt iallafall.

Åkte sen till moster där det vankades en liten kräftskiva. Käka hela 2 smaklösa kräftor, men mumsigt ändå. Sen myste jag självklart över att kusin var där med sin lilla Emelie :) Åh, hon är såååå söt. Käka ännu mer onyttiga saker som blåbärspaj o kladdkaka, men uh så gott det var.

Sen var det bara åka iväg till jobbet, gick bra som alltid, dåligt med folk dock, trååkigt. Men kvällen rullade på och jag triiiivs så bra där, skrattar mig igenom 97% av kvällarn typ. Mina arbetskollegor där är guld värda, som jag säkert nämnt 100 ggr tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0