Måndag & Shopping

Började dagen med en härlig promenad med Annicka i solen. Självklart enda timmen det var sol var vi ute o gick, iofs rätt skönt :) Sen blev det en massa timmar i soffan, då jag mest vill njuta av ledigheten när jag är ledig numera. Varit riktigt gött.

Åkte till mormor o tog en fika, prata körv innehåll o jag vet inte allt, underhållande var det iaf. Jag ställer nog en hel del dumma frågor till henne, men hon pratar o förklarar allt så bra min goa mormor :)

Tänkte sne åka ned till banken o sätta in lite pengar, o enbart det. det slutade med att jag kom från H&m med två tröjor. En marinblå munktröja o en svart v-ringad tröja. Sen en brun spräcklig tunika. Då skulle ajg sedan bara gå till gina o titta en snabbis, tänkte gå förbi jobbet o ta en varm choklad men de hade stängt igen uteserveringen o då orka jag inte.. Gick för bi RBL o såg självklart deras "Butiken upphör, 70% på massvis osv.."
Dum som jag är går jag in, enbart för att kika. det slutar med att jag kommer ut med tre par diesel jeans o ett par replay jeans rikare o 2000:- fattigare. Men vad gör det? Hur ofta hittar jag jeans jag verkligen vill ha, och till det priset? Jag var nöjd som fan o kunde belåtet åka hemåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0