Nu är det dags..

Ja, det är väll dags för lite uppdatering kanske. verkligen inte haft varken tid eller ork till att blogga. Konstigt nog med tanke på det tråkiga vädret som varit. Skit sommar säger jag bara!
Men var hos mormor förrut med mamma o sen tänkte jag att det faktids var dags att uppdatera lite, har jhu hänt lite saker iallafall.

Lite solning har det variit. promenad nästan varje dag. Umgåtts med älsklingen o haft en massa mys. Tillochmed varit och kollat på när han spela fotboll, vilket inte är allt för ofta jag gör. Stackarn! Han var så duktig.
I Fredags var det utgångs dags. satt först hemma hos Jonna med tjejerna o babbla om sånt som alltid kommer upp när vi festar :P självklart lite till. Drog oss ned till stan o Casanova o njöt extremt mycket av att det var en riktigt skön sommarkväll, inte allt för ofta tyvärr. En riktigt trevlig o mysig kväll.

Om lördagen skriver jag i nästa inlägg, för den var otroligt rolig :P

Jag har väll även jobbat en del o mest bara varit. Kommer inte på så spec, mkt just num, så blir det när man inte bloggar var dag.. trist!

Just nu väntar jag på min älskling som är på G hem från jobbet. Ska iväg med mamma sen o köpa doppresent då vi ska på dop på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0