Numera Tant Johanna - Stor Grattis Ingela o Daniel

Var ute o gick i morse med Sara. Varmt o skönt. När jag kom hem såg jag att jag hade förbryllande massa missade samtal från min mormor och min kusin. Ida hade även varit smart nog att skicka ett sms som löd: "Grattis du har blivit tant :D" Detta i sin tur innebar att min äldsta Kusin Ingela äntligen fått sin lilla bebis. en flicka som numera inte heter Maj-Björn, utan Emelie :) Äntligen som vi har väntat på denna lilla varelse. Stor Grattis till Ingela o Daniel. Jag benämns nu mera som Tant Johanna. Åh, längtar så tills i morgon när vi ska åka upp och hälsa på. Fick se kort på henne förrut och hon var underbart sööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0