Snyltgästen

Idag har jag varit en riktig snyltgäst! (fast det är jag ofta :P)
Åkte efter min intervju snabbt till bolaget sen vidare hem till svärmor Annicka, där frukosten var serverad. Tog oss en lång promenad som var varmare än vi tänkt oss, då jag drog på mig långböxer o långärmat. Pfft så fel i vädret jag hade.
Senare fick jag mat serverad på bordet, hennes superduper goda qourn/potatisgratäng som jag älskar. Efter IKEA o Top Model serverades det kvällsmacka.. Haha, observera då att det i princip bara är att sätta sig vid bordet när maten är klar..

Men vad ska man göra när kyl/frys är helt tomt här hemma o man måste ha mat`. Jo, man bjuder in sig själv hos andra.. kan inte bli mer ekonomiskt o gott! ;D hihi

Kalla mig gärna snyltgästen, but me like!
För min svärmor är allt riktigt snäll o go, en riktig Pärla!

(Fast nu har vi faktids handlat o fyllt upp både kyl o frys, känns som att det var på tiden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0