Söndag och den utlovade solen..

Ja, idag var det utlovat sol. Och visst var det sol, 1 hel timme medans jag och sara var ute o gick. Kul! Varför är det sol i resten av alndet men inte i Karlstad/värmland. Typiskt att de sa på vädret förrut att det blir nog ungefär samma i morogn över värmland, men inget säkert. Trååååk. Vill också känna av den där härliga solen ju.. Men den som väntar på nått gott sägs det ju..

Var o käka på BK förut med älsklingen, ingen av oss orkade laga mat. Åkte förbi kusin o låna två filmer också. Jag skulle prompt se Paris Hiltons film, vad den nu heter. riktigt dålig var den, vilket min kusin sa, men stönig som jag är :P Så rekomenderar den inte till någon faktids.. om man inte vill se en riktigt 14-is film! Aja älsklingen hyrde en annan vi ska se nu som jag hoppas är mycket bättre.

Längtar efter mammi.. Hoppas hon är bättre i morgon så vi kan ses nu! 2 veckor sen vi sågs, det är waaaay to long time ago! Saknar henne efter 2 dar typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0