The Big Day i möra

Ja i morgon avgörs min framtid. Eller Framtid o framtid, men iallafall vad det gäller jobb. Antar att jag får veta redan i morgon eftersom det egentligen ska vara klart med anställningarna :D Får ajg detta jobbet så har ajg en riktigt tryggad framtid så länge ajg själv vill, och slipper fortsätta leta jobb o ha mig.Detta skulle vara en dröm nästan att få, sjukt sköna tider o fast månadslön. Jag hoppas så förbannat mycket så det är nästan för mycket. Tänk om det inte blir som jag vill, åh kommer bli så besviken. Men ändå vet jag ju att den chansen finns, så ska egentligen ställa in mig på det också. Men hoppas kan man ju alltid..
Kl 10.00 i morogn lär jag vara mest nervös ever, även om jag redan känner min chef ju :P

Aja, ska iaf. o klippa mig innan kl 9.00, då hinner jag tänka ytterligare massa innan. Hihi.

Håll tummarna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till idag gumsan :D puss

2007-08-30 @ 07:10:56
URL: http://emmss.tjejsajten.se/
Postat av: Johanna

Thanks dude :)

2007-08-30 @ 23:28:28
URL: http://johannadali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0