Torsdag - Se på bebisen

Var ute o gick med sara i regnet i torsdag morse, kallt men uppfriskande :P Tog oss en snabbis ut till bergvik för att köpe ett litet gosedjur åt min kusins bebis som jag o släkten var upp o titta på i torsdags. herregud så söt hon var, en riktig goding. Så stolta föräldrar :)

Gick med mormor o moster till mormor sen för att få mig lite fika. Mumsigt. Sne var jag duktig o hämtade min bil o städa ur den, vilket var mer än behövligt. Städa även ur Annickas lite då jag användt den hela veckan. Kände mig riktigt duktig efteråt.

Skulle sen se på film med älsklingen, men somnade så fort jag la mig i soffan typ. Har varit tröttare än tröttast på sista tiden, inte bra alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0