Vår lilla älskling..

Ja mycket riktigt var mina misstankar om Roccos öga riktiga. Ringde veterinären i morse o de tyckte vi skulle komma dit. Fick en tid på kvällen så vi var där. Ögoninflamation har den stackaren. Dock inge allvarligt och han verkar inte lida speciellt mycket. Men medicin fick vi så det ska förhoppningsvis bli bättre nu. Självklart upptäckte de tandsten, så på fredag ska vi tillbaka med den lille krabaten som inte gillade sjukhuset överdrivet mycket, trots sitt lugn. Han blir sövd då.. får lämna han på morgonen och hämta han på eftermiddagen. Usch sånt gillar jag inte att behöva lämna ifrån mig ett djur på djursjukhuset, även om jag vet att de har det bra.
Han fick iallafall massa med beröm av veterinären för att han var så lugn och snäll, men vad hade hon annars trott om världens underbaraste katt? ;)

44359-147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0