Veckan som gått..

ja den har ju mest bestått av jobb. Onsdagen var jag faktids ledig coh det var fruktansvärt skönt. Tog tillfällr i akt o passade på att sola en absolut sista gång. Riktigt gött. var ned till stan o fikade med Emma o Jonna en sväng coskå, mycket trevligt. Satt o töla en låång stund kändes det som :)

Tordagen var fylld av jobb 9.30 - 19.30, sne blev det en lång skön promenad med moster. Somnade som en stock lagomt slut i kroppen. Skickade äntligen in ansökan till nöjes också, snabba mig!
Fredagen var jobb lika länge då, cyklöade hem som en dåre eftersom det var kanon väder, duacha o dola. Åkte sen ned till stan igen för att käka o mysa med älsklingen. Inte fel alls. Skulle hyra nya beck filmen också, men självklart slut i hela stan. Åkte hem o somna i soffan istället. Sökte även nytt jobb i fredags, får se hur det går.
Lördagen bestod även den av jobb.. 09.00 - 17.00. Var riktigt mycket att göra o tiden gick fort som bara den, riktigt skönt. Dock blåste det lite små kallt, vilket inte uppskattades. men ajg o rebecka roade varann hela dagen trots allt :P
Efter 17 var det bara hem o vila en sväng för att åter åka iväg o jobba mellan 22.00 - 02.30. Skjutsade malin, sandra o sandra till Engan också, skulle ju varit med o umgåtts innan jobbet, men kände att soffan o en godispåse lockade tyvärr lite mer så jag åkte till Annicka o Peter där älsklingen befann sig o slappa i soffan innan jobbet. De 4,5h på nöjes gick rätt segt, mest pga att ajg var riktigt trött efter en redan hektisk lördag.
Söndagen var åter jobb o sista o 6:e dagen för veckan. Var riktigt dryygt då jag fick jobba själv. Men min söta älskling kom o hälsa på mig, o så kom mormor o moster o tog en fika. Snälla människor jag har omkring mig ;)

Var sjukt skönt att komma hem från jobbet o känna att den arbetsveckan var över äntligen. Duscha o gick upp till Dreas farmor som fyllde år. Spela lite kort o umgicks. Pizza införskaffades också, vilket satt helt rätt.
Blev även en kort prom med Annicka på kvällinga, vilket bara var iskallt typ. Usch!
Sen var det slut på vecka 34.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0