Vettiga saker gjorda..

Åkte till mormor på förmiddagen o satt o töla med henne. Sen kom kusin Ida förbi en sväng också :) Mycket trevligt.
Följde med mamma till nöjes o käka. Musigt som bara den, lax.. kan det bli bättre? Åkte direkt efter o hämta upp sara o ut till bergvik. Lämnade in mina svarta stövlar på omklackning, köpte present till Emma som vi ska fira i morgon :) Sen blev det en ny plattång, då jag anser att min gamla frisör plattång börjar bli lite halvt dålig + att ajg vill ha en smal. Köpte ju en tills jag fyllde år, mend en var inte direkt super till mitt hår, duger när det är blött :P Så nu är jag nöjd.. En liten godispåse slank med hem också.. hihi. Ska ju ändå ha myskväll o bara va, uh så skönt det ska bli!
Egentligen skulle jag behöva gå bort med min stans cykel också, för att få punkan fixad o allt annat som ska göras, men orken infinner sig tyvärr inte så det får vara tills nästa vecka faktids!

Nu ska jag lägga mig i soffan o glo på film..

image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0