Äntligen Julafton!

Som jag har längtat efter denna dagen!
Vaknade redan 6.13 första gången men tvingade mig själv att somna om. När jag sedan vaknade vid 07.41 var det lika bra att kliva ur på en gång.. visste redan att det sedan skulle vara kört. Har legat i soffan och kollat på lite blandad kompott av filmer.

Nu ska jag faktiskt göra iordning frukost och sen kliva in i duschen. Dessa timmar innan man ska iväg till Moster med hela släkten, går såååå sakta varje år.. Förstår inte varför!?
Tänkte jag under tiden skulle åka upp och tända ljus hos morfar och Farfar, det är ju en tradition på julafton för min del..

Ska även öppna ett litet paket som Farmor skickade med till mig och älsklingen sist jag av där. Jippie!

Åh, längtar så jättemycket tills senare i eftermiddag/kväll när vi får öppna paaaaket. Och man får ge bort sina klappar äntligen, nästan roligare! Ska bli extra rolitgt att se vad älsklingen säger, för han har inte en aning om vad han ska få, och tror han kommer bli riktigt överraskad, men väldans glad :D
Avslutar julafton hos Annicka och Peter där det ska delas ut ännu mer klappar efter moster..



Men annars Hej, Johanna heter jag och blir 5-6 år igen varje julafton!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0