Bil jävel!

Åkte ut till bergvik en sväng innan jobbet igår. Tänkte jag skulle fixa lite klappar. Men ack så fel jag fick. Hann inte mer än ut till Bergviks parkeringen, hittade mig efter 5 mins letande äntligen en parkering och skulle bara backa en bit för att lättare komma in.. då står det en bil jävel bakom mig! Jävla skit tänkte jag när jag hörde att det var nått som inte stämde, men ajg såg verkligen inte hans lilla plutt bil.
Bara kliva ur och kolla skaorna, be om ursäkt osv. Grinigaste killen ever. Varför tog du inte själv fram din skadeanmälan? Åh, hatar folk som blir sura och griniga, fan ingenting att göra åt, bara få den fixad så fort som möjligt.

Åkte storgråtande hem till mamma, mest för att killen var så jävla sur + att det var ju älsklingens bil (som det som tur var inte blev nånting på!). Älsklingen skrattade dock bara åt mig när jag ringde och grät i telefon, han har bara väntat på att jag ska göra nånting eftersom jag kört helt felfritt ungefär under mina 2 första år med körkortet! Så lite gladare blev jag när jag fick hans sympatier och han sa att jag bara var för söt ;D
Sen ringde han som jag backade på, hans mamma ringde och sa att det tom var hennes bil. Så jag fick snällt åka till hennes jobb och fylla i alla papper, UTAN honom. Vart var han liksom? Åh, mammas pojk kan inte ens vara med och fylla i en lapp jävel, utan överlåter det till mamma. SMART!

Aja, för min del vart det skönt att få det ur världen så fort som möjligt. Får se vad mkt självrisken ligger på osv. Känns lagomt kul nu till jul och allt. Men det var som pappa sa, förmodligen inte sista gången jag backar på en bil eller något annat. Det har han väldigt rätt i!

Men kan ju bara säga att ajg hade lagom ågren i går kväll.. gick hela tiden på jobbet och tänkt: "Varför gjorde jag inte nånting mer hemma eller på vägen så jag hade kommit dit typ 5 min senare, eller kanske 5 min tidigare!?"

Men men.. gjort är gjort, bara betala och vara glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0