Da buzz gör en hemåtervändare i kväll

Vaknade i morse av att pappa ringde. Buhu tänkte jag när jag trodde klockan var typ 09.00, emn till min sköna förvåning såg jag sne att klockan var 11. Har alltså sovit 12h i natt, vilket inte alls var fel.
Satte mgi här och bloggade och helt plötsligt var klockan 11.40 och det var dags att åka till träningen, som idag var riktigt rolig med jobbig. Vi fick oss ett gott skratt under sista övningen allihop tror jag :P

Var direkt efter till mamma och hämtade julgranen. Tänkte jag skulle få upp den och allt idag. måste bara åka och fixa ljus, eller leta med ned i källaren. Tänkte följa med mina vänner på stan, men efterosm jag rä kler med alla mina klappar och det är löning idag så kändes det inte direkt lockande. Ska bara lalla här hemma i mjukisdressen idga och göra iordning lite innan jobbet.

Börjar inte förens kl 18.00 ikväll.. känns riktigt gött. De där 2 h från 16.00 - 18.00 gör faktids väldigt mycket.
Men i kväll kommer Da Buzz till jobbet. Undrar om det lockar mycket folk? Dte spörs att se ikväll. Jag och Mirja ska i allafall göra iordning inför juldagen med allt som behövs. Dte är ju en del så det lär ta sin lilla tid. vet ju även hur bra det gick för oss förra året :P HAHA!

image270

Nej dags att ta tag i grejerna här hemma nu och kanske fixa lite käk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0