Dan före dopparedan och "Lilla Julafton"

Kom nyss från mormor. Älsklingen är inte hemma ännu, trist! Tog med hans klappar från mormor nu, hoppas han orkar hålla sig därifrån.
Ska hoppa in i duschen nu för att sedan göra mig i ordning lite. Ska bort till Annicka och Peter för att ha "lilla julafton" idag. Blir lite käk och mys med deras släkt. Dock får inte jag och älsklingen några klappar idag, eftersom vi ska dit i morgon efter jag varit hos min släkt igen. Vill hellre ha klapparna på själva julafton om vi ändå ska dit liksom :)

vet en liten kelgris jag ska kela med ikväll iallafall :D
image277


Hoppas på en trevlig uppesittarkväll och önskar er det samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0