Ett nytt försök

Var ut till Bergvik förrut ihopp om att det kanske inte var så lång kö på bolaget, men jag misstog mig. Men faktiskt så gick det väldigt fort, dock när jag kom in var det jag tänkt införskaffa till oss slut, självklart. Så jag sket i det och åkte hem, kom på att vi har e del hemma.. annars har de ju öppet på måndag också om det skulle vara så..

Nu ska jag försöka mig på Guitar Hero igen, hoppas på att det går bättre idag än i går. Har inte så mycket anat för mig just nu, älsklingen är på fotbolls cup och ingen idé att åka dit.. den är nog slut snart.

Ikväll blir det jobb. Trligen en väldigt lugn kväll, men det gör mig ingenting.
Har förresten ingen träningsvärk idag, det är ett under faktiskt :D

Nej dags att lira nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0